dimecres, 30 de maig del 2018

OUS FERRATS AMB PATATES (trampantojo)

Ingredients:
Préssec en almívar (el rovell)
1 iogurt natural (la clara)
1 poma (les patates)
Sirope de maduixa 
Sucre

Procediment:
1.-  Barregem el sucre amb el iogurt.
2.-  El posem en el centre del plat en forma rodona.
3.-  A sobre i posem una meitat de préssec.
4.-  Pelem la poma i la tallem en forma de patates fregides.
5.-  Es posen al costat de l'ou".
6.- Es tira sirope per sobre.


Les patates.....

La clara d'ou....


El rovell..... i la salsa de tomàquet

La creació del Carles

La creació del Raul

La creació del Marc


La creació de la Nausika

La creació del Joaquim

La creació del Isi

La creació del Gerard





















M´ho vaig passar molt bé fent la trampa a la cuina, sobretot m´he menjat les patates fregides que és la poma. 
Raúl Sevilla Martínez
  


M'agrada menjar les patates fregides i m'ho he portat a casa per a que ho tastin la meva mare i la meva tieta i els ha agradat molt.     
        Carles Pages Mejuto  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada